Taller de interpretació en cinema i tv per a joves

Posted on octubre 25, 2013
Filed Under formació

taller_interpretacio

Reprenem l’activitat després de la vaga amb una proposta que bé pot motivar el nostre alumnat. Després de l’èxit de la primera edició del taller L’actor i la càmera: de l’escenari al set de rodatge, l’equip d’Ainur Films en col·laboració amb l’Escola de l’Actor de València torna amb aquesta segona edició carregada de novetats i ganes de que els nous i les noves alumnes gaudisquen i aprenguen tant com ho van fer en l’edició passada.

El taller va adreçat a tots aquells joves que, apasionats pel món de la interpretació, volen donar el salt i convertir-se en actors i actrius professionals. Al llarg de 6 dies amb un total de 22 hores els participants s’acostaran a la tècnica iles claus per a actuar de manera professional davant la càmera de cinema o televisió. Al llarg del curs es treballaran els diferents aspectes tècnics a tenir en compte en la interretació de qualsevol tipus d’audiovisual. aicí com la realització de pràctiques on es podrà experimentar i desenvolupar les seues possbilitats expressives i artístiques. Totes les jornades seran gravades amb equips professionals d’àudio i imatge de manera que al final de cada sessió es podrà valorar directament el treball realitzat cada dia. A més, a final de curs es gravarà un monòleg i una escena per parelles o grups que srvirà de vídeobook per aquells alumnes que ho sol·liciten.

El curs tindrà lloc els dies 28, 29 i 30 d’octubre i l’1, 2 i 3 de novembre i estarà dirigit i impartit per Nacho Ruipérez.