16/09/13

Posted on setembre 16, 2013
Filed Under centres, educació

Primer dia de curs a l’eso. Les primeres imatges d’aquest nou curs que ara comença ens hans espentat a reprendre la publicació. Senzillament una puntualització per acalrir el buit entre l’apunt anterior i aquest. L’administrador de 400 colps és també i fins el gener, coordinador de l’eso. Com podeu entendre la diversitat d’assumptes a atendre força que massa sovint aquestes tasques que tot i ocupar un primer lloc en els nostrs interessos queden rellegades a secundàries. Però bo, torna l’alumnat d’eso i tornem nosaltres esperem que amb bon ritme i propostes d’interés.

De fa uns cursos ençà, l’equip de secundària d’escolagavina fa perquè el primer dia siga temps pels retrobaments, les abraçades, els somriures, conéixer l’alumnat nou… la benvinguda. L’aula sovint constriny i mirem per una transició agradosa entre l’estiu i les classes amb un horari flexible i tranquil. Adobem l’encontre amb un esmorzar-picaeta una mica especial per tot l’alumnat junt. A les aules les tutores han rebut cada grup i encara han donat alguna informació puntual necessària. Després grups d’alumnes de quart han guiat l’alumnat nou de primer i de nova incorporació al centre. Els grans, també, han adreçat als companys i companyes unes paraules animoses de benvinguda. El punt final és un acostament de l’alumnat a propostes d’interés que són referents propers en creativitat, actitud… Hui Atupa ha posat el color musical amb bones bases i lletres de rap en valencià. De nou, benvinguts i benvingudes.

One Response to “16/09/13”

1. Dia de la música : 400 colps on juny 21st, 2014 1:05 pm

[...] posava en valor tants moments viscuts, tants afectes. Acabava un altre curs, aquest que precisament va començar a secundària d’escolagavina amb l’actuacó dels [...]