Agraïts

Posted on juliol 13, 2013
Filed Under centres, cinema, educació

Vicente Calabuig, arquitecte amb molt d’interés però sense cap vinculació amb el món audiovisual, es va posar a l’inici d’aquest curs i per primera vegada, al capdavant de 21 alumnes de 1r i 2n d’eso en el Taller de Comunicació Audiovisual del col·legi Domus (Godella). Amb la necessitat de conèixer experiències similars i metodologies que el pugueren ajudar a donar forma a un taller quadrimestral i sense qualificació però molt atractiu, es va posar en contacte, entre d’altres, amb 400 colps. Intercanviàrem alguns mails i quasi arribàrem a conéixer-nos en persona. I ves per on com ha passat el curs que ja l’hem tancat. I paral·lelament hem anant fent camí i feina, la de Vicente i el seu alumnat de molta qualitat tal i com podem veure en treballs com el que acompanya aquest apunt.

El blog creat per anar recollint els processos i els resultats generats per l’alumnat del taller en el curs 2012-2013 destila intenció i saber fer. Al darrer apunt publicat Vicente ens agraeix a una sèrie d’amics, professionals de l’audiovisual i família el suport, ànim, experiència en educació, empatia, consells, així com la gran creativitat trobada. Nosaltres no podem més que retornar aquest agraïment. Convençuts també que abans o després es donarà un encontre on de segur comprovarem que des d’entorns amb postulats pedagògics qui sap si antagònics, podem trobar molts punts en comú.