Posted on novembre 26, 2008
Filed Under altres

La continuïtat en la publicació dels post ens ha fet deixar per ara, comentar aquelles novetats recents en el disseny de 400 colps i que segurament ja haureu vist. Al canvi de plantilla per donar-li al bloc un aspecte més personalitzat, ara hem sumat alguns elements visuals que l’enriqueixen i augmenten la seua interconnectivitat.

Com que no tenim un equip redactor (encara) que faça un seguiment i anàlisi de les estrenes cinematogràfiques, hem posat un link a aquest servei que sí ofereix Vilaweb i que relament resulta molt pràctic per poder estar al dia de les novetats en pantalla gran. Cada divendres la secció s’actualitza! [enllaç en la barra lateral dreta]

Per altra banda són més visibles els enllaços a altres serveis on 400 colps compta amb material arxivat tals com You Tube i Flickr. Paga la pena fer un tomb per ambdós servidors als quals ja hem començat a pujar mostres de treballs vinculats a l’audiovisual i realitzats per alumnes de secundària. Esperem que el seu visionat anime l’alumnat a compartir imatges i videos del projectes que desenvolupen.

Finalment hem afegit enllaços visuals a events audiovisuals que considerem d’interés i que tenen lloc mentres la imatge figura al bloc.

Sumem i seguim: 400 colps!