Benvinguts I.E.S. Manuel Sanchis Guarner de Silla

Posted on novembre 25, 2008
Filed Under centres

Teníem moltes ganes de donar, de nou, la benvinguda a un centre de secundària. En aquest cas es tracta de l’I.E.S. Manuel Sanchis Guarner de Silla i molt especialment als alumnes de Valencià: llengua i imatge. Conduits de manera excepcional pel seu mestre Francesc López, els seus projectes destilen sempre bon fer i compromís. Al festival Inquiet d’enguany presenten dos projectes anomenats “Fotuts” i “Mare jo vull”. A més acaben de posar en marxa un bloc anomenat LLIMA, dins la seua participació a ‘El Pais de los estudiantes’, amb l’objectiu que els alumnes de l’assignatura, passat l’Inquiet, comencen a generar informació. El mestre adobarà l’espai penjant apunts i materials que els siguen de profit a ells i a la resta de visitants de LLIMA. De moment ja es pot consultar el programa i les propostes de treball i visionat per aquest curs. A més els alumnes han demanat participar en dos concursos de publicitat i en aquestos moments ultimen els treballs. Nosaltres ja els fem figurar al llistat de centres adscrits i esperem poder contar amb la seua activa participació. Benvinguts!

8 Responses to “Benvinguts I.E.S. Manuel Sanchis Guarner de Silla”

1. Francesc López on novembre 26th, 2008 1:14 am

Gràcies per la vostra benvinguda i per les floretes al nostre treball; procurarem estar-ne a l’altura. Si entreu a la pàgina web de El país de los estudiantes i visiteu els diaris publicats en l’edició de 2007 i 2008, podreu veure algun dels treballs publicitaris que preparàrem a classe. Els d’enguany encara no els hem penjats.
    El premi de fa dos anys de El país el guanyà un alumne del grup de Comunicació Audiovisual, que encara és a l’institut, amb una publicitat sobre l’Alzheimer que portava per lema:
    “Quan ja no et conega no deixes de reconéixer-me”
    Fins aviat

2. admin on novembre 26th, 2008 2:08 am

Gràcies a vosaltres. Ja sabeu que teniu un nou espai per donar a conéixer els vostres projectes i inquietuds i qui sap si en altre moment poden pensar noves fòrmules de col·labortació. Benvinguts de nou.

3. Francesc López on novembre 28th, 2008 3:29 am

Acabem d’estrenar la portada de la setmana per al nostre periòdic a El país de los Estudiantes. És un poc de publicitat sobre el nostre curt i el seu pas per l’Inquiet, procurarem ser més objectius en properes setmanes. El mecanisme per arribar a visualitzar la pàgina és un tant llarg, però s’hi arriba des de http://estudiantes.elpais.es/
    Cal premer València al mapa; tot seguit “Periódicos” / “Visualiza otros periódicos” / “pulsa aquí” /”Selecciona” / i el nom de l’institut. de moment a València només hem publicat portada nosaltres.
    Fins molt prompte.

4. admin on novembre 30th, 2008 8:30 pm

Enhorabona a tots els premiats i com no al propi festival que com ben assenyales, Francesc, realitza una tasca excel·lent al possibilitar aquesta plataforma per aqueslls que realitzem projectes audiovisuals en valencià.

5. Pilar Alfonso on novembre 30th, 2008 10:54 pm

Des de l’IES Doctor Faustí Barberà d’Alaquàs volem felicitar també els alumnes de LLengua i Imatge de l’IES M. Sanchis Guarner de Silla pel premi-doble al Festival Inquiet. ENHORABONA! Pocs premis tan “dolços” com els del nostre admirat Inquiet!!

6. montse olmos duart on desembre 1st, 2008 4:04 pm

Hola! Sóc una de les alumnes de l’IES Manuel Sanchis Guarner de la cual també he participat també al curt FOTUTS. (La dels canuts). Estic molt contenta del resultat i en realitat no tinc paraules per a descriure tot el que ocorregué a la gala de l’Inquiet ni el fet de compartir meravellosos moments amb els meus companys fent un curt com aquest.
    Vull aprofitar el moment, ja que a la gala vaig estar molt nerviosa i no vaig ser capaç de dir ni una sola paraula dalt l’escenari per a dir que, tant com Sam i Paco digueren que estaven molt contents amb la participació dels meus companys, nosaltres també volem dir que sense ells no aguera pogut ser posible aquest projecte i que a sigut un plaer haver treballat amb ells dos, i donar les gràcies per la confiança que ens varen donar desde un principi. Moltes gràcies als dos!

En fi.. moltes gràcies a la gent que ens a apollat en tot moment i també dir que sense totes aquelles persones qe seien a aquelles butaques, no seriem capaços de ensenyar-nos coses perquè a nosaltres ens queda molt per apendre i si no fora per ells no seriem el que som.
    Tot un plaer.

UN SOMRIURE BEN FOTUT =)

7. admin on desembre 1st, 2008 6:11 pm

Hola Montse:

Moltes gràcies per la teua aportació. Ja hem comentat ací vàries vegaes que és la vostra veu, la dels alumnes, la que a 400 colps ens interessa donar espai. Enhorabona pel premi i pel fet que heu pogut gaudir d’una experiència creativa i de treball en equip com és la realització d’un curtmetratge. T’anime a continuar fent-nos partíceps d’aquells projectes que en relació a l’audiovisual estigau desenvolupant al vostre centre.

Fins altra ocasió.

8. Francesc López on desembre 1st, 2008 9:07 pm

Jordi, Pilar,
    noltes gràcies per la felicitació. Tinc els alumnes en un núvol. Espere que amb el treball de publicitat que els he presentat aquest matí se’n baixen. Tenim un grapat d’eslògans que han elaborat; he triat els que em pareixien més interessants i ara començarem a filmar-los i plasmar-los en paper i falques de ràdio. Començarem amb el que diu: “Si no vols que t’amarguen la festa… Denuncia-ho a temps” que pretén concienciar sobre la necessitat de denunciar els maltractaments que reben algunes dones.
    Com veig que Montse ja s’ha animat a escriure-vos, confie que, a poc a poc, seran uns altres companys els qui us contaran el que fem a l’aula.
    Gràcies de nou per les vostres paraules i a 400 colps per permetre’ns usar aquest altaveu tan treballat.
    Per cert, els han encantat el grafits