A una escola de mestres

Posted on juliol 5, 2013
Filed Under educació

El passat 24 d’abril es va presentar a València l’Escola de Mestres d’Akoe. Amb tal motiu, nosaltres vàrem realitzar un vídeo que dóna veu als autèntics protagonistes dels processos pedagògics, els i les alumnes. Què hauria d’ensenyar una escola de mestres? Què és important per l’alumnat que aprenguen els mestres del segle XXI? són dos interrogants necessaris que han estat al sí de la reflexió d’un projecte que ja ha posat en marxa diverses iniciatives en aquest breu temps d’existència com l’excel·lent xarrada de Mar Romera adreçada a mestres i futuribles. Ara, de dilluns a dimecres vinent al Col·legi Joan Commenius de València, tindran lloc les I Jornades Akoe Escola de Mestres on un farcit programa combinarà conferències i presentacions d’expreiències amb altres activitats interessants que esperem s’alineen amb el foment d’un canvi pedagògic tan urgent com necessari. 400 colps hi estarà present i d’entrada no volíem deixar de compartir el vídeo que vàrem realitzar.