Carnestoltes a escolagavina

Posted on febrer 15, 2013
Filed Under video

Recuperem per un moment les carnestoltes passades. A escolagavina la festa sempre té un toc especial. Articulada des de la tutoria de 2n d’eso, es proposa el tema i per cicles s’orienta el professorat i l’alumnat per l’elaboració de les disfreses. Tot és comboi i rauxa. El pecat de no fer classe un dia lectiu farà lloc a la xaranga, el ball, la sardina i ser-ne un altre per unes hores. L’enginy i la creativitat de pares, mares, iaies, alumnes… completarà un mosaic de personatges divertit i sorprenent. Enguany el tema triat, d’acord amb el que serà la setmana temàtica de primavera, era l’experimentació amb les disfres. I a 400 colps, que sempre en fem la cobertura gràfica, ens vàrem llançar a la captació en vídeo. Així que ací teniu el resultat, un vídeomusical a partir del tema I Love The Life i Live, I Live the Life I Love del cantant britànic Georgie Fame. Estem d’acord, visca carnestoltes.