Taller de cinema

Posted on gener 15, 2013
Filed Under cinema, formació

taller_cinema_alaquas

Ens fa goig col·laborar amb aquelles propostes que compten amb 400 colps com a plataforma de difusió, especialment les adreçades a l’alumnat. Inma Jiménez ja es va posar en contacte amb nosaltres quan a 400 colps estàvem d’aturada tècnica. És ara, un tant in-extremis, que donem eixida a la proposta formativa que ella coordina. Es tracta de tres tallers entre els quals nosaltres destaquem el relacionat directament amb el cinema i que comença demà dimecres 16 al CIJ d’Alaquàs. Inma és ajudant de direcció en cinema. Va fer el màster en cinema documental de la UAB, sent seleccionada per produir el seu projecte amb TV3. Compta amb el màster en secundària i actualment centra el seu interès a introduir la producció cinematogràfica en l’ensenyament. Tots tres tallers que ofereix tenen un preu més que econòmic. Però a més ofereix la possibilitat de portar-los als centres educatius que puguen tenir interés en oferir-los als seu alumnat. D’aquesta manera pretenen ser una proposta complementària al curriculum normalitzat dels instituts.

Podeu informar-vos amb més detall i realitzar les inscripcions al 96 150 23 43.

One Response to “Taller de cinema”

1. L’amor i el desamor i les seues conseqüències socials : 400 colps on març 4th, 2013 12:55 am

[...] Jiménez Neira de la qual vos hem parlat recentment doncs ens hem fet ressó de la seua nteressant oferta formativa adreçada a alumnat de secundària. Inma mateix, animant-nos a fer extensiva la invitació a [...]