Mengem S.A.

Posted on juliol 4, 2012
Filed Under cinema, video

Ja ens trobem capficats en la preparació del que serà la 19a edició de l’eacn · escola d’activitats culturals a la naturalesa d’escolagavina. Hem contat en anteriors ocasions que un dels nostres objectius és posar en contacte els i les alumnes participants amb professionals de l’audiovisual o d’altres joves que estan encentant línies de treball alternatives o més experimentals i sempre d’interés. Ja tenim confirmada una col·laboració que serà sorpresa i que tindrà el seu pes pel protagonisme al curt que pretenem rodar; ja vos contarem.

D’altra banda estem en contacte amb el col·lectiu Melderomer perquè vinguen a contar-nos la seua experiència i el magnífic treball que estan desenvolupant especialment a la xarxa. Nosaltres no ens cansem de posar-los en valor cada vegada que tenim ocasió doncs considerem el projecte, els seus plantejament i les seues maneres tot un model per al nostre alumnat. Precisament ara, juntament amb la col·laboració de l’Àrea de Promoció i Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València, acaben de produir el seu primer documental, Mengem S.A.

Mengem S.A. parla sobre la situació de l’agricultura al País Valencià i les possibles alternatives a l’actual sistema agroalimentari. S’hi entrevisten activistes, llauradors i organitzacions que treballen des de fa anys per promoure l’agricultura ecològica i la sobirania alimentària, entre ells Esther Vivas, Enric Navarro, la Unió de Llauradors, Aigua Clara, etc. Tot açò amb la història dels horts urbans de Benimaclet com a fil conductor del documental. Al finals de juny es va presentar públicament a Gandia i al llarg de l’estiu es farà arreu del País Valencià. A la xarxa ja és disponible el tràiler que podeu veure ací.

One Response to “Mengem S.A.”

1. Estrena de “Mengem S.A.” : 400 colps on novembre 6th, 2012 3:28 pm

[...] tancar el curs passat obríem una nova col·laboració amb el col·lectiu audiovisual Melderomer i anunciàvem que estava pròxima l’estrena del seu primer documental Mengem S.A. · Agricultura Ecològica [...]