Altra proposta d’AulaMèdia

Posted on maig 20, 2012
Filed Under altres

Dóna’m la teva mirada és un nou projecte audiovisual d’AulaMèdia, un reportatge pensat per explicar de manera didàctica els fonaments del llenguatge audiovisual. Un material innovador i en català, per ensenyar el llenguatge audiovisual des del punt de vista tècnic però també des del punt de vista de l’espectador.

Per què ensenyar a analitzar una novel·la i no una pel·lícula? Per què ensenyar a interpretar un text persuasiu i no un anunci? Davant l’evidència que avui dia les pantalles (de televisió, d’ordinador, de telèfon, etc.) són la principal font d’informació i d’estímuls per als alumnes, des d’AulaMèdia es fan preguntes com aquestes i no troben altra resposta que la constatació que cal ensenyar als alumnes com funcionen els mitjans i què hi ha al darrere del que veiem en una pantalla.

Aquest projecte es vol finançar amb “micromecenatge” des de Verkami (petites aportacions de les persones interessades). La proposta és fer una aportació de 20 €.
Aquesta aportació et dóna dret a: 1 exemplar del DVD Dóna’m la teva mirada
+ Guia didàctica per a ús del DVD
+ Agraïment personal en els crèdits del DVD i en el web d’AulaMèdia
+ 2 invitacions per a la presentació del DVD