Premi Baldiri Reixac

Posted on maig 15, 2012
Filed Under alumnat, cinema, video

Ha sigut una setmana, la passada, més que intensa. I continuem aquesta amb més emocions. I és que ens acaben de comunicar que el treball realitzat el curs passat a 6é de primària sobre els pioners del cinema, ha estat guardonat amb un dels Premis Baldiri Reixac a alumnes. És curiós com retornen aquestes històries doncs tot just ara fa un any de la realització d’aquell treball. N’estem ben satisfets perquè el premi és un reconeixement a la idea de que podem aprendre i treballar passant-ho d’allò més bé, així com pel gran valor del treball col·lectiu més encara quan es fa amb grups i persones entusiastes com les implicades. Ací podeu veure un dels vídeos realitzats en el marc d’aquest treball. Per molts anys companys!

2 Responses to “Premi Baldiri Reixac”

1. Loli on maig 16th, 2012 12:48 am

Felicitats companys!

2. Anna Garcia Toledo on maig 18th, 2012 1:10 am

Felicitats i ara tots plegats a replegar el premi!