#gavina5

Posted on maig 9, 2012
Filed Under educació

Ens trobem capficats en la setmana temàtica d’escolagavina i efectivament, ja es treballa de ple i a tots els nivells sobre un eix vertebrador de cinc temes: futur · poesia · economia · democràcia · sostenibilitat. L’escola s’impregna cada vegada més d’un debat, una conversa que si més no, ens fa prendre consciència de la necessitat d’abordar aquest cinc conceptes des de la pràctica educativa més immediata. Per això ja treballem en collage, fent vídeos, inventant el futur, practicant altres mercats, reciclant i amb poesia. A poc a poc ens anem permetent que la setmana travesse les aules, altere els horaris, genere altres tempos i nous espais. Ara més que mai cobra sentit una proposta que ens connecta a l’actualitat articulant un nou currículum viu. Estem capficats i hi dedicarem temps i esforços. Nosaltres hi posem l’audiovisual, bé per interrogar-nos, bé per potenciar la creativitat de l’alumnat, bé per acostar-nos a altres discursos. A més hem habilitat el hashtag #gavina5 com a epicentre de la conversa col·lectiva i horitzontal al voltant d’aquestos temes. Un diàleg obert al qual vos convidem a sumar-vos.

2 Responses to “#gavina5”

1. Paco Raga on maig 12th, 2012 3:12 pm

Bé, i en acabant, una setmana completa, densa, plena d’activitat. Aprofite per felicitar-vos per la tasca duta endavant i el sacsó a l’àmbit audio-visual (no sé ja si he de dir multimèdia, o transmèdia, com diria Mara Ballestrini). En tot cas: enhorabona!

2. 400 colps on maig 24th, 2012 12:10 am

Mil gràcies Paco; també pel teu treball, sempre intens, encorajador i valuós.