motius

Posted on març 23, 2012
Filed Under altres

Aquest dimecres passat l’administrador de 400 colps va ser entrevistat per un especial sobre cinema i educació al programa Generació BSO de RàdioTrama · Ràdio Lliure de Sabadell. Sigué una experiència realment gratificant en la qual el clima de confiança i el tracte més que amable dels responsables va generar un encontre amé i enriquidor. A més un cant a les possibilitats tecnològiques gens complicades de la xarxa ja que twitter ens posà en contacte i la comunicació radiofònica la realitzàrem a tres bandes via Skype, a Donosti, a Sabadell i a Picanya. Ja havíem parlat que l’entrevista giraria al voltant de 400 colps, tant la pel·lícula com el propi projecte, altres iniciatives que portem a terme i les possibilitats pedagògiques del cinema a l’escola i fora d’ella. Però en una d’aquestes l’Àlex va preguntar com un fet de tan marcada rellevància com la propera vaga general era tractat a l’institut: com els expliqueu el per què de la vaga? Motius no en falten però en un primer moment, pot ser per l’inesperat de la pregunta, va costar ordrenar-los. Sí ens sembla interessant que l’alumnat, des del compromís i la responsabilitat front a una situació com l’actual, en trobe els seus propis. Així que després d’un parell de dies pegant-li voltes i per tal de facilitar aquesta tasca hem donat amb un vídeo que en sintetitza uns quants. Segurament hi ha altres referents, altres visions, però com que ens afecta a tots nosaltres comencem per aquest i a partir d’ací pot ser l’alumnat, i el professorat, propose més.

One Response to “motius”

1. nvikrwof on juliol 27th, 2012 12:03 am