18a eacn: piulades

Posted on març 6, 2012
Filed Under alumnat, educació

I tant que ens agradria tenir ja fet el resum de l’activitat, amb les imatges d’aquestos tres dies i mig i l’edició completa dels treballs realitzats. Però el temps és limitat i en tornar del parèntisi i oasi eacener les qüestions a atendre són en quantitat i diverses. Així que fem l’avanç amb una senzilla selecció de les piulades fetes a twitter. La nostra intenció era que la xarxa servira de comunicació prèvia, en el moment de la preparació, però l’alumnat no acabà d’entrar en la proposta. Per contra, només finalitzar la 18ª edició, alguns alumnes sentiren la necessitat immediata de compartir l’experiència viscuda. I no només alumnes, també professorat implicat i altres des de l’exterior a l’activitat piulaven el seu feed-back.

One Response to “18a eacn: piulades”

1. jtkgvbk on juliol 26th, 2012 8:52 pm

stybstvh