Una nova edició de l’eacn

Posted on març 1, 2012
Filed Under alumnat, cinema, educació

A molta gent li costa recordar aquestes quatre inicials, però per l’alumnat que hi participa són difícils d’oblidar. És l’eacn · escola d’activitats culturals a la naturalesa d’escolagavina. I de dijous a diumenge tindrà lloc la seua divuitena edició; ahí és res. Setze alumnes de secundària, tres mestres, dos professionals convidats, pràctiques cinematogràfiques i una mica de teoria, visionat de pel·lícules, temps d’esbarjo, endreçar la casa i compartir taula, edupunk i educació expandida; càmera, acció!

Així doncs, com que l’administrador de 400 colps és el director tècnic de la proposta, no publicarem fins dilluns vinent. Serà per contar-vos, tocant la primavera, què va passar en aquesta eacn d’hivern.

> Educación expandida y edupunkismo en Chelva