The Starry Night (II)

Posted on febrer 15, 2012
Filed Under alumnat, video

L’apunt d’avui té senzillament a veure amb una troballa casual que ens ha sorprés. Estàvem navegant i provant la nova versió de Vimeo i entre els vídeos destacats hi havia “Starry Night (interactive animation)” -dalt-. Com el nom indica es tracta d’una animació a partir del quadre homònim de Vincent Van Gogh. Però més enllà de la fascinació tecnològica ens ha sorprés veure les similituds amb el vídeo “The Starry Night” que l’alumna d’escolagavina Anna Teruel va realitzar l’any passat -a la dreta-. Anna, en un intel·ligent exercici d’apropiació i remescla va fer la seua personal lectura de l’obra a partir d’un exercici que sobre l’enquadrament vàrem plantejar en la passada edició d’hivern de l’eacn. Termes aquestos que ens interessa tornar a plantejar en l’edició que tindrà lloc de l’1 al 4 de març lligats al tema de la sostenibilitat. Ens ha semblat que el vídeo de Petros Vrellis era l’evolució natural i tecnificada del d’Anna; l’haurà remesclat?

2 Responses to “The Starry Night (II)”

1. Paco Raga on febrer 15th, 2012 1:06 am

Em sembla sorprenent!