Per què ens agrada “Hammond fun”

Posted on febrer 13, 2012
Filed Under alumnat, video

Obrim la setmana amb allò que més ens agrada, presentar la creació audiovisual d’alumnes. “Hammond fun” és una senzilla peça de poc més de 2 minuts i mig que recull diversos moments de pràctica d’skate. Gravada amb una GoPro HD, possiblement no aporta gran novetat front a la proliferació d’una bona quantitat de vídeos sobre skate que està tenint lloc a la xarxa. Però com a exercici estilístic ens agrada. Perquè és col·laboració entre alumnes de secundària que pel gust de gravar i contar amb imatges han fet un vídeo a partir d’allò que els apasiona. Perquè sap arrancar posant l’espectador en estat d’alerta. Perquè ensambla música, skate i imatge de manera sòbria. Perquè parla de la repetició necessària en l’aprenentatge. Perquè contextualitza l’exercici en un espai artístic-arquitectònic, en una recerca compositiva de vegades quasi abstracta on juguen entre si línies i llum. Perquè mostra l’apropiació de l’espai públic per l’expressió creativa front a aquella realitzada en pos d’interessos privats i especulatius. I per què conté en la lletra de Pirat’s Sound Sistema una declaració de principis: aquesta és la nostra lliçò; nosaltres anem a començar per explicar el que és progressió, que és altra part de l’armonia que ens interessa molt pel que respecta a l’expressió. Marcos, Jesus i Marc, volem vore-vos progressar.

One Response to “Per què ens agrada “Hammond fun””

1. dgbvfphu on juliol 29th, 2012 2:17 am

zscpnjlp