Revolta & Tweets

Posted on octubre 20, 2011
Filed Under educació

Revolta & tweets és una trobada mensual amb usuaris de Twitter en la qual es compta amb piuladors de referència a la xarxa que expliquen la manera com fan servir aquesta eina de comunicació i la relació personalíssima que hi mantenen.

Quin és l’ús i quant se’n fa de Twitter entre la comunitat educativa valenciana i en valencià? Quina és la relació que estableix entre els diferents estaments educatius: docents, famílies, alumnes…, i dins dels mateixos estaments. Els vertebra? Hi són tots els elements de la comunitat educativa igual d’actius? Entre els docents hi ha un ús equilibrat segons el nivell i la disciplina? Com atraure-hi les famílies i els alumnes a les dinàmiques educatives a Twitter? Es fa servir com a eina educativa? Totes aquestes qüestions seran les protagonistes del pròxim Revolta & Tweets, que es celebrarà a Ca Revolta demà divendres 21 d’octubre a partir de les 19 h., acompanyats per docents, institucions i associacions educatives, escoles, sindicats…I @400colps serà una de les experiències que hi seran presentades. La capacitat per redimensionar l’alcanç dels dispositius educatius en els quals participem, serà el pilar al voltant del qual girarà la nostra intervenció. I com que a més volem explicar twitter amb twitter mateix, hi hem llançat una pregunta: en què penses que ha millorat twitter la teua pràctica educativa?

Esperem que acudiu per, entre d’altres, tener la possibilitat de si no ens coneixem poder desvirtualitzar-nos Com de costuma, el debat s’allargassarà en el sopar posterior. Apunta’t-hi ací! I si no pots acudir aquesta vegada, podràs dir-hi la teua a través de l’etiqueta #revoltaitweets. Aquesta nova edició del Revolta & Tweets es tancarà amb el Taller d’iniciació a Twitter, amb Laura Santacruz (@lalectora) -inscripció ací; i un altre dedicat a aplicacions per a millorar la gestió del nostre compte, per Josep Martinez (@JosepMJ), el dissabte 22 d’octubre a les 11h -inscripcions ací.

One Response to “Revolta & Tweets”

1. franchise info on febrer 15th, 2012 3:53 am

blog.