Ja està en marxa foroimatge 12

Posted on octubre 15, 2011
Filed Under centres, cinema

En aquestos moments en els quals per la crisi o amb l’excusa de la crisi, estan caiguent festivals de cinema per ací i per allà, dóna gust saber que un nova edició de foroimatge és en marxa. Aquest encontre escolar d’audiovisuals és sense dubte especial. Primer perquè al darrere de l’organització de la qual Bernardo Arocas de l’Institut José Mª Parra d’Alzira n’és l’autèntic motor, tot és passió pel cinema a les escoles. I en segon lloc perquè foroimatge té un caràcter no competitiu pel que esdevé en un autèntic encontre cinèfil que permet el diàleg i la posada en comú dels processos creatius a diferents nivells deixant de costat preocupacions i ansietats pels resultats del producte-festival. Enguany i per tal de facilitar l’assistència, han canviat les dates de manera que ja no serà cap a final de curs, sinó que la 12ª edició tindrà lloc els dies 14, 15 i 16 de novembre. A poc a poc aniran actualitzant el web, però de moemnt vos deixem amb les bases de cada edició per poder inscriure’s.

1. Destinataris: poden participar en este encontre els instituts on s’impartix l’assignatura de comunicació audiovisual o on s’utilitzen els mitjans audiovisuals com a ferramenta o recurs didàctic per al desenvolupament de les classes. S’admet també la participació de col·lectius que estiguen relacionats amb l’ensenyament.

2. Condicions tècniques: les peces seran presentades en DVD independentment del mitjà en què hagen sigut produïdes. La duració màxima de cada producció serà de 15 minuts. També s’admeten presentacions realitzades per a ordinador o experiències amb els multimèdia. Cada treball haurà de ser presentat en un únic producte. Els treballs hauran de ser etiquetats amb el nom de l’obra, duració i centre a què pertany.

3. Desenvolupament de l’encontre: els organitzadors de l’encontre elaboraran el programa en funció dels treballs rebuts, que podran ser projectats durant un o més d’entre els tres dies (dimarts, dimecres o dijous de juny) que es desenvolupe l’encontre. Caldrà preparar una xicoteta presentació de l’obra i seria convenient que el professor o professora explicara la seua experiència en l’aula. Els centres participants podran especificar el dia en què preferixen assistir a l’encontre.

4. Inscripció: els centres interessats hauran de fer la inscripció abans de -data per determinar- (omplir el formulari o avisar per telèfon o correu electrònic). La presentació prèvia de l’obra no és condició necessària, encara que sí les característiques (títol, alumnat, duració i gènere o format) per a la seua inclusió en el programa d’activitats del encontre.

5. Utilització de les obres: l’organització es reserva el dret de reproduir en una còpia les obres presentades a fi d’incloure-les en una edició en DVD, que podrà ser utilitzada com a promoció de l’encontre. Els centres participants rebran un certificat i de’ls informarà oportunament de les activitats de l’encontre. La participació en l’encontre implica l’acceptació d’estes bases.