Posar l’ull

Posted on setembre 21, 2011
Filed Under altres

Un breu apunt; una indicació. Aquest curs volem anar incorporant algunes novetats amb la idea que 400 colps guanye frescura. Així, com alguns de vosaltres ja hareu pogut comprovar, hem eliminat la secció la seqüència de la setmana que figurava a la columna central. Aquesta es nodria en bona part de les aportacions d’alumnes que ens contaven sobre alguna seqüència intereesant d’algun clàssic cinematogràfic. La idea era bona però comtava amb la dificultat de sostenir-la en el temps de manera que darrerament els vídeos pujats (com el que estava fins ara de Rapsodes) no esatven d’acord amb el rètol que hi figurava: ‘la seqüència de la setmana’.

Així que, a espenses de poder reactivar-la, canviem i simplement anirem pujant vídeos que trobem interessants a la xarxa, els quals pensem paga la pena posar l’ull. Pararem especial atenció a aquells que incorporen npus llenguatges i noves tècniques. Ho farem de manera molt espontània i fresca, sense més indicacions ni explicacions però oberts a que en qualsevol moment ens pugau consultar qualsevol referència que necessiteu. I com sempre s’admeteixen suggerències.

2 Responses to “Posar l’ull”

1. Paco Raga on setembre 22nd, 2011 11:39 am

Bo, pel que veig, els OK-GO ja tenen successors! Jeje Un video senzill (aparentment) però molt interessant de veure.

2. Playa del carmen on abril 9th, 2012 5:06 am

Grande borne! Agradecimentos para tomar o momento de escrever algo que é realmente leitura do valor. Demasiado frequentemente eu encontro a informação inútil e não a algo que é realmente relevante. Agradecimentos para seu trabalho duro.