Cinema Jove 2011

Posted on juny 16, 2011
Filed Under cinema, festivals

En aquestos tres anys que porta en marxa 400 colps sempre ens ha passat el mateix. S’acosta un event com Cinema Jove i ens trobem immersos en ple final de curs amb molts altres aspectes a atendre per part de qui administra el blog. I d’alguna manera ens sap greu. Perquè més enllà de certes desavinences amb el festival relatives a l’ús i la presència del valencià i ja trasllades a l’organització, ens agrada sentir-nos partíceps d’un encontre que és una gran oportunitat per comprovar l’estat de l’audiovisual escolar (és el que ací ens ocupa), conéixer nous projectes i aprendre dels altres. Sempre hem trobat propostes interessants i un ambient a les projeccions ben engrescador. A més l’organització fa un esforç per fomentar la participació de l’alumnat i tot i que han eliminat la reunió amb el professorat responsable dels projectes comprovem que han incorporat, dilluns 20 de vesprada, una taula-col·loqui sobre l’Encontre. Trobem molt oportú generar espais per a la reflexió compartida.

Així que ens agradaria disposar de temps per assistir tranquil·lament a totes les projecccions de l’encontre, intercanviar impressions amb altres participants i provar de cobrir l’event amb un vídeo. Per a aquesta darrera tasca estem gestionant la possibiliat de trobar un/a ‘corresponsal’. Mentres podem assegurar que almenys hi serem diumenge de matí al saló d’actes del Muvim. Aquells que heu acabat els exàmens no haurieu de passar per al que en el seu conjunt Cinema Jove, que intenta manetnir una deriva coherent a diferència del que ha passat amb la Mostra, ofereix una sèrie d’activitats i una programació de pel·lícules força interessant.