Classe de llenguatge cinematogràfic

Posted on juny 27, 2011
Filed Under cinema, formació

L’Fnac ha organitzat a diferents ciutats, màster-classes gratuïtes sobre la història del cinema i el llenguatge cinematogràfic que seran impartides per Lluís Aller, de Bande à Part. Les màster-classes, que porten per títol “La història del cinema en cinc seqüències, una ombra i un travelling” i que estan obertes a tots els amants del cinema, abordaran temes com el llenguatge de les llums i les ombres, les composicions, els angles i els moviments de càmera, i els estils de cinema que van obrir camins i van marcar una època, així com algunes de les seues pel lícules més representatives i els creadors que les van fer possibles. Concretament la de València tindrà lloc el 30 de juny, al Fòrum Fnac Sant Agustí de a les 19:00 hores.

La classe serà impartida per Lluís Aller, director i professor de l’escola de cinema de Barcelona Bande à Part, que porta des de ben jove involucrat en el món del cinema des de diferents facetes, com les de guionista, productor o director. Aller ha escrit també per a publicacions especialitzades (entre elles Dirigido por) i ha dedicat gran part de la seua trajectòria a la docència, impartint classes al llarg de dues dècades en diferents escoles i universitats. La inscripció en les master classes és gratuïta, i es pot realitzar a la web www.bandeapart.org.