“La vida en un instante” premiada

Posted on maig 16, 2011
Filed Under centres, cinema, festivals

Vos enrecordeu del comentari que feiem al voltant de certes contradiccions en relació a la construcció de la identitat digital de 400 colps? Doncs apunts com el d’avui ens ajuden a superar part d’aquestes en pos de la consecució d’un dels nostres objectius primordials: ser plataforma per a la partcipació d’aquells centres que realitzen audiovisuals al nostre territori. Des d’un primer moment hem sentit propers als companys de l’IES Blasco Ibáñez de Cullera que amb la seua productora Negra Flor Pic venen realitzant un intens treball cinematogràfic, reconegut en aquells festivals en els quals és més que habitual trobar-los. Va ser a la darerra edició dels Tirant Avant que en tornàrem a intercanviar algunes impressions, més concretament al voltant de la realització del lip-dub gravat a “Crisi?” per l’equip de l’eacn d’escolagavina. Per nosaltres, són aquestos moments d’intercanvi i col·laboració els que tenen realment valor dels encontres als festivals. Ara, ens han escrit per comunicar-nos la consecuió d’un nou guardó per una de les seues produccions. Enhorabona pel treball realitzat, especialment a l’alumnat implicat al qual convidem a continuar contant-nos coses sobre la seua experiència en els processos de realització i aprenentatge cinematogràfic.

A la nota enviada ens conten:

Un nou reconeixement cal afegir a la nòmina de guardons que ha obtingut l’IES Blasco Ibáñez de Cullera per les seues produccions audiovisuals. En aquesta ocasió, el curtmetratge guardonat ha estat “La vida en un instante”, un treball de classe dels alumnes de l’optativa de Cultura Audiovisual, impartida en 1r Batxillerat. Aquesta producció, realitzada als primers mesos d’enguany, ha resultat la guanyadora del I Concurs de Curts de temàtica social organitzada per la Federació Valenciana d’Estudiants (FAAVEM) i es va lliurar el proppasat 9 de maig. “La vida en un instante” és un curt que reprodueix en temps real una situació compromesa d’una parella indecisa davant d’un embaràs no calculat. En un instante, en efecte, es posen en evidència conductes i opinions contradictòries, carregades d’odi i de tendresa a parts iguals.

9 Responses to ““La vida en un instante” premiada”

1. fettabsaugung preise on març 16th, 2012 5:53 am

Das Ergebnis: Das Fett bleibt, der Frust steigt, das Wohlbefinden sinkt ab. Doch welche Wege gibt es, den ungeliebten Problemzonen für immer den Garaus zu machen?

2. riddex sonic plus on març 16th, 2012 7:46 am

Sweet internet site, super pattern, rattling clean and utilize friendly.

3. Luigi Fulk on abril 5th, 2012 5:30 pm

Merci pour votre blog il est vraiment génial!!! Bonne continuation pour la suite

4. fettabsaugen bauch on abril 11th, 2012 2:56 pm

Fettdepots werden abgebaut. Das Bindegewebe wird gestrafft ebenso der Umfang der betroffenen Körperzonen reduziert.

5. Megavideo on abril 16th, 2012 5:11 am

bielke verros meira belladonna thammas caliman landgard Eleonore electricity

6. Hosea Frabott on maig 31st, 2012 10:53 am

outgoings marinus malodorous henn exhumed curling wardroom Yu-Chung Cynde

7. Andrew Pelt on maig 31st, 2012 4:37 pm

Salut, merci pour ce site, on peut regarder plusieurs films et séries gratuitement , je servais toujours sur film-streaming2012.com

8. Une distraction et wagons et trains. on juny 2nd, 2012 8:58 pm

Nous n’avions jamais ou� n�goci� de tr�s peu de cet objet ant�rieurement.

9. swimming exercises on juny 17th, 2012 2:56 am

Rattling wonderful info can be found on web blog.