16ª eacn | vídeocreacions amb mòbil

Posted on març 24, 2011
Filed Under video

Darrera de les pràctiques realitzades a la passada edició de l’eacn, l’escola d’activitats culturals a la naturalesa d’escolagavina. Són les vídeocreacions realitzades per l’alumnat amb telèfon mòbil. Ja hem comentat amb anterioritat que es tracta d’una proposta de caràcter lliure on han de posar imatges a un fragment musical proposat. El format permet explorar possibilitats creatives i el resultat sempre acaba per soprendre a tots els participants. Ací podeu veure runes, la peça realitzada per Ariadna Castillo i Andrea Encinas (4t d’eso d’escolagavina) que optaren per la tècnica stop-motion en un bell exercici de recerca d’espais, textures i sensacions. De segur que agraeixen el vostre feed-back.

4 Responses to “16ª eacn | vídeocreacions amb mòbil”

1. Andrea Encinas Ruiz on març 26th, 2011 11:19 am

Ja era hora de que el món pogués veure la nostra videocreació! La veritat és que no ens va costar massa fer-la, perquè comptàvem amb una bona càmera per poder fer l’stop motion, però sí que ens va costar trobar el moment per posar-nos a fer coses… L’EACN comnçà un poc baixa d’ànims però finalment realitzàrem molts bons treballs! Perquè la veritat, al final jo almenys vaig fer amb distints grups, crec que tres videocreacions…
    I bé, la veritat és que Ariadna i jo encara esperem el nostre premi per la millor videocreació! Esperem rebre’l propmte i que a l’eacn d’estiu en fem altre encara millor!

2. Paco Raga on març 26th, 2011 4:05 pm

Bon treball Andrea i Ari. I quant als ànims, nosaltres no podem fer-nos responsables dels estats interns dels participants, quan posen en joc uns altres interessos que no les activitats i les propostes que us fem. Aqueixa és una revisió que cadascú ha de fer-se… El que destacaria és que a través de la realització de les propostes, fins i tot eixos ànims pugen.

3. handyortung vodafone illegal on març 26th, 2012 10:43 am

An Introduction to Mobile Phone Jammers