Internet sense censura

Posted on març 12, 2011
Filed Under altres

La paraula censura sempre grinyola, fa mal. Suposem perquè un mateix es sent atacat en racons íntims del seu sentir i pensar. Ens agrada pensar que en societat modernes la censura és un anacronisme. Sembla que ens toca assumir actualment i per insistència del mitjans massius de comunicació que en aquestes latituds som afortunats per gaudir de llibertat d’expressió. Però, què és aquesta la valenciana, una societat moderna? Com ho expliques a un alumne de 3r de primària que encara s’extranya perquè a la seua televisió ja no pot veure el Super 3? Està en negre!, comenten.

Avui és celebra un altre world day, aquell que ens recorda que actualment es dóna molta censura a interent a diferents països. I ens alineem amb el pensament que ens fan els Reporters without Borders: la lluita per la llibertat d’expressió en línia és més essencial que mai. Mitjançant la creació de nous espais per a l’intercanvi d’idees i informació, l’Internet és una força per la llibertat. Als països on els mitjans de comunicació tradicionals estan controlats pel govern, les úniques notícies independents i la informació es troben a Internet, que s’ha convertit en un fòrum de debat i un refugi per a aquells que vulguen expressar les seues opinions lliurement.

#hihasenyal!

4 Responses to “Internet sense censura”

1. Paco Raga on març 12th, 2011 4:14 pm

Jordi, no entenc el mapa. En fúcsia els països amb censura i en blanc sense? Me do’nt understand!

2. admin on març 12th, 2011 8:45 pm

L’enllaç de Reporters without borders a la pàgina del dia és http://march12.rsf.org/en/ en ell diuen que els dies en fosc són els claraments enemics d’interent amb internautes a la presó i els que estan colorejats més clars en ‘vigilància’ per iniciatives censores.

3. usmle scores on març 23rd, 2012 8:58 pm

Phoenix nutritionists

4. Birthday Clowns on abril 14th, 2012 3:13 pm

We love Turkey Hill ice cream! So excited for the contest.