Moments eacn hivern ’11

Posted on febrer 28, 2011
Filed Under alumnat, educació, video

En breu publicarem el resum de la que ha sigut la 16ª edició de l’eacn · escola d’activitats culturals a la naturalesa d’escolagavina. Mentres, comencem la setmana amb aquesta presentació realitzada com a punt final de l’activitat i que dóna compte dels molts agradables moments de treball viscuts en aquestos tres dies i mig. Enhorabona a tots i totes els i les alumnes que han participat!

8 Responses to “Moments eacn hivern ’11”

1. Empar Martínez on febrer 28th, 2011 2:11 pm

Quina meravella! Totes aquestes imatges són un intens i breu instant de dies de convivència, aprenentatge, afecte, diàleg, idees i creativitat, amb els daltabaixos i els dubtes que comporta establir lligams per dur endavant un projecte comú: fer cinema i conviure en ordre en una casa que eixos dies és de tots. És impressionant veure com al llarg de tres dies (la primera nit, la d’arribada, ja ho és) una escola es converteix en una llar que, entre d’altres coses, fa cinema. Enhorabona als alumnes, i tant, i també a vosaltres tres, Jordi, Sandra i Paco.

2. Joan Garcés Barrera on febrer 28th, 2011 9:13 pm

Per el que he vist ha sigut també la primera EACN de Francesc! que gran està! :)

3. Andrea Encinas Ruiz on març 2nd, 2011 5:20 pm

Deu meu! com m’agradaria tornar, i com m’aradaria que fereu ja el resum per a que tothom poguès veure el que hem fet aquesta edició, que per desgràcia és la meua última. Encara que no teniem molt clar el que voliem fer com a curt ofcial, amb els imprevistos de llum que vam tenir i tot crec que ens va anar de perles! Jordi estaria genial que pujares les videocreacions per a que tothom veja també el treball pràctic que portem, sobretot “Runes?” que va guanyar el premi, que esperem rebre en breu…
    M’alegra moltíssim haver passat aquesta EACN amb vosaltres, tot i haver tingut alguns baixons de moral, perquè com diu Empar som moltíssimes persones juntes, però tambe ens serverix per a relacionar-nos amb altres que no coneixiem tant bé.
    Moltíssimes gràcies a tots els que feu que aquesta activitat es puga fer any rere any! Jordi, Sandra, Paco, Empar… Gràcies.
    Ara a per la d’estiu!

4. Paco Raga on març 2nd, 2011 7:38 pm

Andrea, m’havia desconcertat que no hi tornares a l’EACN… està pendent l’experiment Ganzfeld! Ara tenim el temps per anar preparant-ho.

5. Maria on març 3rd, 2011 9:42 am

Senzillament emocionant…enhorabona a tots i totes, mestres i alumnat!

6. Xav' on març 11th, 2011 4:41 pm

ole, ole i ole, mira que valeu!
    seguiu aixi!:)

7. body by vi on març 31st, 2012 9:41 am

A speech does not need to be eternal to be immortal.

8. isabelmarantsneakersprix on maig 9th, 2012 2:55 pm

Terrific written piece and in addition quick in an effort to understand story.