En marxa la 16ª edició de l’eacn

Posted on febrer 24, 2011
Filed Under centres, educació

Avui es posa en marxa una nou capítol de l’eacn · escola d’activitats culturals a la naturalesa d’escolagavina que, amb aquesta d’hivern, arriba a la seua setzena edició. Fins diumenge i junt a 16 alumnes de 3r i 4t d’eso intentarem endinsar-nos en els secrets de la realització cinematogràfica. Farem un recorregut des dels esquemes més senzills de realització com puga ser l’elecció de l’enquadrament fins el muntatge de seqüències més complexes per explorar en els estats emcionals dels personatges creats per l’alumnat. La recent jornada de diàctica de la creació cinematogràfica ens ha servit per odrenar idees de cara al treball d’aquestos dies. A més i per il·lustrar alguns aspectes cinematogràfics, ens recolzarem en el visionat de dues pel·lícules de Gus Van Sant “Elephant” i “Paranoid Park”. Com en altres ocasions proposarem la realització de breus peces videogràfiques de caràcter més experimental i si bé teníem confirmada la presència de l’actor Pep Ricart a última hora ha sorgit una complicació que pot fer trontollar la seua participació.

Tornarem doncs a publicar dilluns vinent molt segurament amb el resum dels moments més memorables d’aquesta particular escola de cinema. eacn: motor i acció!

12 Responses to “En marxa la 16ª edició de l’eacn”

1. Paco Raga on febrer 24th, 2011 12:19 am

UNa vegda ´més et superes. Jo no sé d’on surten aquestes idees, brillants com no és fàcil de creure un dia abans. Crec que si els i les alumnes se sumen a la proposta i l’agafen com cal, estem davant d’un GRAN exercici de cinema. Enhorabona, Jordi!

2. paulapé on febrer 24th, 2011 1:45 am

Que vaja molt rebé la nova edició! ^_____^

3. admin on febrer 24th, 2011 10:21 am

Efectivament; pense que si l’alumnat ajusta les expectatives, connecta i s’apropia de la proposta podem viure grans moments de cinema.

Paula, recordem molt gratament la teua visita l’hivern passat. De segur que tornarem a col·laborar; hem de parlar-ho.

Let’s get it on!

4. Joan Garcés Barrera on febrer 24th, 2011 2:23 pm

Jo vuic col·laborar també eh! jaja
    Passeu-ho molt bé!
    I graveu molt!
    Un abraç als membres de l’equip de la EACN!

5. Maria on febrer 24th, 2011 10:21 pm

De vegades somie que soc adolescent i alumna d’escolagavina…què bo que aquests/es alumnes tinguen l’oportunitat de gaudir de projectes com aquest i aprendre de vosaltres. Aprofiteu al màxim (que sempre ho feu) i torneu a demostrar que l’EACN paga la pena…em sent afortunada de ser la vostra companya. Enhorabona!

6. Francesc J. Lopez on febrer 25th, 2011 2:00 am

Molta sort! L’èxit està assegurat i ja esperem poder veure els resultats. Una idea brillant!

7. admin on febrer 27th, 2011 8:11 pm

Joan, de segur que en una propera edició comptarem amb la teua col·laboració;ja ho rumiarem.

Maria, arribar després de l’eacn i llegir el teu comentari és la guinda a aquesta edició de la qual ja preparem un nou apunt.

8. paulapé on febrer 28th, 2011 1:15 pm

parlem-ne doncs! ;)

9. katalog stron internetowych on febrer 18th, 2012 8:04 am

The more I read, the more difficult to stop reading it is.

10. parkave coffee on febrer 19th, 2012 8:23 am

indian lifestyle

11. biery amazon on febrer 19th, 2012 9:18 am

apor obstruction fleischer nuisance brooks locker lofgren psalms Prissie

12. Eusebio Covone on juny 7th, 2012 2:27 pm

A VPS can also be the suitable answer for a lot of industry organizations.