ImaTgina ens acosta el curs de didàctica de la creació cinematogràfica

Posted on desembre 15, 2010
Filed Under cinema, educació

Ja vos havíem comentat com el col·lectiu a bao a qu que coordina Cinema en Curs, per nosaltres la proposta de transmissió del cinema a l’escola més interessant de tot l’estat, va llançar a l’octubre el Curs de didàctica de la creació cinematogràfica. Doncs bé, fruit de l’encontre amb Laia Colell a les II Jornades de pedagogia i audiovisual i de l’excel·lent treball de gestió de Rosana Pastor tindrem l’ocasió de gaudir d’una versió reduïda, per no per això menys interessant, d’aquesta magnífica proposta.

Rosana a posat en marxa imaTgina, espai des del qual dinamitzar diverses activitats relacionades amb el món del cinema, i la primera és aquest curs ideat per oferir a docents i educadors les eines instrumentals per introduir el cinema a les aules. La presència del cinema a l’àmbit educatiu ha estat creixent en els darrers anys. Fins i tot ha entrat al currículum oficial d’ensenyament a secundària (Visual i Plàstica de 4t d’ESO; Cultura Audiovisual al Batxillerat Artístic). També són molts els mestres que introdueixen el treball de la imatge a l’educació primària i infantil. Fora de l’escola i l’institut, l’oferta relacionada amb el cinema augmenta any rere any pels seus valors essencials com a art i com a creació. Es precisament d’aquesta manera com hauria d’introduir-se en l’àmbit educatiu. Perquè només així es poden treballar veritablement els processos creatius propis de l’art cinematogràfic, els quals resulten extremadament rics i valuosos en l’àmbit pedagògic. Per tant, un dels objectius del curs és dotar als participants dels instruments bàsics necessaris per dur a terme amb solvència i creativitat activitats relacionades amb el cinema o sobre el cinema en el context concret en què treballen amb els seus alumnes.

Les dates del curs, que tindrà lloc a l’Octubre de València, són el 18 i el 19 de febrer de 2011. Nosaltres ens inscribim avui mateix mitjançant el blog d’imaTgina. No ho dubteu!

5 Responses to “ImaTgina ens acosta el curs de didàctica de la creació cinematogràfica”

1. All Natural Diet Pills on febrer 17th, 2012 5:23 am

Lovely site, I must say

2. 青汁 on abril 3rd, 2012 1:50 pm

青汁

3. moscato wines on abril 19th, 2012 3:18 pm

so a lot wonderful info on here, : D.

4. הובלות on abril 20th, 2012 10:15 am

Super god sang! Love? it!

5. C�l�brit�s Stars, internet et billet d'avion. on maig 17th, 2012 10:05 am

Super cool ! Je commence d’approfondir cette denr�e, par tout les temps, c’est adorable convenable!!