Col·laboració a la Secció Inquieta 2010

Posted on octubre 25, 2010
Filed Under Secció Inquieta

Benvolguts companys i companyes de la Secció Inquieta:

Per segon any consecutiu 400 colps i el Festival Inquiet de Picassent mantenim una línia de col·laboració a la Secció Inquieta del festival. L’objectiu principal és portar a terme propostes conjuntes per dinamitzar la secció. Així, ens agradaria comptar de nou amb la vostra col·laboració i en especial amb la del vostre alumnat implicat en els diferents projectes. Es tracta d’elaborar una presentació de l’obra amb la qual hi participeu, més enllà de la sinopsi a la qual ja tenim accés via web del festival, per a poder presentar-la en 400 colps paral·lelament a la celebració del festival. Ens interessa que l’alumnat involucrat en la producció puga contar-nos més aspectes del curtmetratge presentat i del seu procés de realització així com les pròpies motivacions que hi ha al darrere de fer cinema. Amb aquesta iniciativa volem fomentar el contacte entre aquells que desenvolupem projectes audiovisuals als centres educatius.

Moltes gràcies d’avantmà per la vostra col·laboració. Si teniu qualsevol suggeriment o voleu aclarir qualsevol qüestió, no dubteu a escriure’m un mail.

Una cordial salutació.
400 colps

12 Responses to “Col·laboració a la Secció Inquieta 2010”

1. Jaume Salvà i Lara on octubre 25th, 2010 7:31 pm

Hola una altra vegada, amics! Estic molt content de tornar tenir l’oportunitat per intercanviar opinions amb gent inquieta que s’agafa amb il·lusió la tasca de professor. Ens veiem per aquí!

2. admin on octubre 26th, 2010 9:41 am

Jaume, personalment dir-te que m’entusiasma que persones que feu un treball tant vàlid vos animeu a participar. A veure si el propi alumnat també s’anima a anar intercanviant impressions.
    Una abraçada.

3. admin on octubre 26th, 2010 1:42 pm

Genial! Ja comencen a arribar les primeres col·laboracions!

4. Víctor Alonso on novembre 4th, 2010 8:42 pm

Hola!
    Escric des de l’escola Súnion de Barcelona; en Josep Arbiol de Benetússer ens ha escrit explicant-nos aquesta iniciativa del vostre bloc “400 colps” i serà un plaer participar-hi. No us hem enviat res abans perquè no ens havíem assabentat!
    Demà mateix us enviem la nostra col·laboració amb els comentaris sobre el nostre curtmetratge “Cronos”, que enguany participa a l’apartat de Batxillerat de la Secció Inquieta.
    Gràcies de nou pel vostre suport a aquesta mena d’iniciatives!
    Fins aviat,

Víctor

5. admin on novembre 5th, 2010 1:15 am

Hola Víctor; gràcies per la resposta. Hauré de revisar el vostre mail per si no el tinguera bé. Ja sé per Josep, i també per aquest comentari, que esteu assabentats que enguany tornem a posar en marxa aquesta iniciativa de col·laboració. Moltes gràcies de nou i vos escriuré amb més tranquil·litat. Una forta abraçada i esperem amb il·lusió la vostra aportació.

6. gluten-free diets on febrer 17th, 2012 8:07 pm

I besides think so, perfectly written post!

7. Kerstin Parizek on febrer 19th, 2012 5:56 pm

Low WBC Indicates…

8. katalog on març 15th, 2012 12:14 pm

There is a lot of vicious bits of information here

9. Carroll B. Merriman on abril 5th, 2012 4:12 pm

Merci pour votre blog il est vraiment génial!!! Bonne continuation pour la suite

10. fettabsaugung bauch on abril 10th, 2012 9:50 pm

Hinein dem Metrik, in der art von der Drüsenkörper umherwandern mit den Jahren rückbildet ansonsten die Haut an Straffheit nachlässt, entwickelt umherwandern eine schlaffe, gesetztheit Brust, bei der zigeunern der Drüsenkörper in dem Tiefpunkt der Brust befindet.

11. Hunter Guevera on juny 4th, 2012 8:53 am

Absolutely pent subject matter, appreciate it for selective information .

12. Onitsuka Tiger Mexico 66 DX on juliol 31st, 2012 11:32 pm

I too conceive thence , perfectly composed post! .