Videocreacions eacn · estiu ’10

Posted on juliol 29, 2010
Filed Under alumnat, video

Amb el mateix títol que el d’aquest apunt hem creat un àlbum al canal 400 colps de vimeo on s’arrepleguen les 8 videocreacions realitzades per l’alumnat en resposta a una proposta de treball en el marc de la 15ª edició de l’eacn. Ja hem presentat algunes a la secció al seqüència de la setmana al temps que hem procurat rescatar de cada videocreació presentada aquells aspectes que trobàbem d’interés. De fet estem pensant crear una nova categoria: per què ens agrada. Trobem que és un interessant exercici el de pensar quins són els aspectes de qualsevol producció artística que ens interessen i ens agraden.

Així, abans de baixar la persiana de la secció fins a l’inici del curs vos deixem la videocreació que resultà elegida pel propi alumnat present a l’eacn com la que més agradà: “fruita fresca” de Marina Navarro (4t d’eso). La pròpia Marina comenta al seu blog: sobre una música que ens venia donada havíem d’incorporar la part visual (seqüència amb stop motion, fotografies, mòbilmetratges …). Jo vaig escollir aquesta última ja que la meua idea era fer una cosa estiuenca, mesclant colors vius (mitjançant la roba i la fruita) que estigueren en continu moviment.

3 Responses to “Videocreacions eacn · estiu ’10”

1. hair growth on abril 18th, 2012 11:45 am

Seriously worthwhile post. Spend attention

2. Les animaux et la gratification. on maig 10th, 2012 12:28 pm

Recevez toute mon approbation au sujet de cette �tude.

3. Juan Akerley on maig 10th, 2012 9:04 pm

I’ll create a hyperlink to the web page about my personal weblog.