Per què ens agrada “the ring”

Posted on juliol 20, 2010
Filed Under alumnat, video

Per què és remescla. És portar una idea ja creada per altres al propi terreny de l’experiència; fer-la seua, reinterpretar-la i experimentar per oferir una nova visió per breu i senzilla que siga. També tinguérem oportunitat a l’eacn de comentar amb l’alumnat algunes pinzellades relatives al procomú, la creació col·lectiva i el paper dels joves i internet en les noves narratives. És ben senzill; nosaltres no he vist “The ring”, però la peça d’Anna i Laura ens ha mogut a llegir sobre la pel·li de la qual hem descobert que és un remake al seu temps de la pel·lícula japonesa “Ringu” (1998), així que han contribuït a generar i fer circular el coneixement. “the ring”, la d’Anna i Laura és tempo, només quatre imatges fugaces, tres plans amb una xica i un quart sense ella, intercalats en mig del negre evocador de la foscor. I és que en el cinema, i especialment en el de terror, tan important és allò que veus com allò que no veus.

4 Responses to “Per què ens agrada “the ring””

1. visicletas on març 31st, 2012 8:28 pm

the only difference i know is the camera..

2. more info here on abril 10th, 2012 6:45 am

Big ups for posting such a well constructed piece on the subject. Hope to see more in the later.

3. Myesha Porcello on maig 23rd, 2012 7:00 am

Absolutely pent subject matter, appreciate it for selective information .

4. Georgia Hearst on maig 31st, 2012 12:27 am

Absolutely pent subject matter, appreciate it for selective information .