Cortografies 2010

Posted on juny 24, 2010
Filed Under cinema

La Societat General d’Autors, acull avui a la seua seu de València a les 20.30 h, la projecció de 5 curtmetratges realitzats per alumnes de la UNiversitat Politècnica de València. Es tracta d’una iniciativa vinculada a la Facultat de Belles Arts de la UPV i que, a manera de laboratori audiovisual, permet als alumnes de l’assignatura de Narració Figurativa II, tutoritzats per la professora Beatriz Herráiz, experimentar en l’art de narrar històries en format de curtmetratge.

Els curtmetratges que s’exhibiran són els següents: ‘És una maledicció’, d’Antonio Silvestre; ‘Dimarts 19 d’abril’, de Nacho Palau, i Francisco Javier Sirerol; ‘The viewer. Obsessió infernal’, de David Martínez Marco; ‘Abans de dormir’, d’Adriana Navarro, i ‘La blanca doble’, de Juan Francisco Andrés Ferrer. Al passe, al qual l’entrada és gratuïta, assistiran els alumnes implicats en la realització d’aquests curts. La presentació anirà a càrrec de Beatriz Herráiz.

A través de ‘Cortografies 2010′, segons va dir Herráiz, els alumnes “han pogut projectar els seus propis universos narratius i desenvolupar els rols propis d’una producció audiovisual. Es tracta de cinc propostes tan diferents com atractives”. En elles, va afirmar que “l’espectador podrà trobar des de la tensió desencadenada per la persecució d’un pertorbat, fins a la visita d’algú des del més enllà, passant per una compromesa conversa de parella, una dependència infundada i una partida que mai tindrà ni guanyador ni perdedor “.

8 Responses to “Cortografies 2010”

1. parkave coffee on febrer 19th, 2012 4:34 am

indian lifestyle

2. Laurence Kosten on febrer 19th, 2012 7:39 pm

I continue to be surprised to see so many comments here

3. jedes handy orten handyortung on març 26th, 2012 9:35 am

Mobile phone deals Popular Deals Offered

4. Achievement on març 28th, 2012 6:34 am

Constructive criticism is typically looked upon as becoming politically incorrect.

5. Lupe Galassini on abril 19th, 2012 10:09 pm

Dead pent content material, regards for information. “The last time I saw him he was walking down Lover’s Lane holding his own hand.” by Fred Allen.

6. Joao Pedro on abril 21st, 2012 11:59 pm

testing lolo

7. Samual Luncsford on maig 15th, 2012 3:59 pm

Absolutely pent subject matter, appreciate it for selective information .

8. bridesmaid dresses on juny 4th, 2012 9:47 am

stand up for sth