Pujar un vídeo 1.000 vegades

Posted on juny 26, 2010
Filed Under video

Ara sí curs tancat, almenys per l’alumnat. I els equips docents ho anem fent en diferents àmbits a la vegada que per alguns s’obrin d’altres. Balanços i claustres finals i a la vista noves activitats d’estiu. Nosaltres ja preparem la 15ª edició de l’eacn | escola d’activitats culturals a la naturalesa, la molt particular escola d’iniciació al cinema i a l’adiovisual de l’escolagavina. El tema que esperem ens inspire, la crisi. Crisdi i estiu? Doncs sí, tractarem de donar-li la volta i amb una creació col·lectiva, aportar la nostra optimista resposta. En aquestes temps de manca de receptes, segurament un dels millors ingredients és la creativitat. I de vegades no calen grans recursos; és qüestió d’imaginar i experimentar. És el que ha fet Patrick Liddell, un músic que s’ha gravat a si mateix realitzant l’experiment.

Es tracta de gravar un vídeo, pujar-lo a You-tube, descarregar-lo i tornar-lo a pujar de la mateixa manera fins a 1000 vegades. El resultat final dista molt de la primera presa i ofereix una curiosa abstracció audiovisual.

Apùntem el vídeo perquè pensem que pot ser un referent interessant per aquell alumnat que precisament ara té temps per veure, experimentar, conéixer, crear,… Les vostres propostes seran ben rebudes.

5 Responses to “Pujar un vídeo 1.000 vegades”

1. Francesc J. Lopez on juny 28th, 2010 12:51 am

Jordi, felicitats per aquest curs que ara tanqueu. encara que no us he deixat tants comentaris, he seguit il·lustrant-me amb les vostres interessants aportacions i espere continuar fent-ho el proper curs. Ara a gaudir del descans estiuenc, encara que no s’haja acabat tota la faena.
    Per cert, quedarà una estoneta de juliol per a prendre un refresc junt amb els amics? Què en dius? I tu Pilar, t’hi apuntes, no?

2. admin on juny 29th, 2010 9:30 am

Moltes gràcies Paco. Anem augmentant amb visites i posicionament però saber que hi ha persones com tu o Pilar que ens seguiu amb interés ens fa posar-hi més al projecte. Sí o sí ens trobem al juliol.

3. computer support houston on febrer 17th, 2012 7:29 pm

One of my favorite posts.

4. jb on abril 12th, 2012 10:11 am

I am a spammer please report me. :)

5. Masako Jacquier on abril 21st, 2012 7:17 pm

one day only deals, deal of the day sites, daily deals, deal-a-day stores.