Foroimatge 2010

Posted on maig 23, 2010
Filed Under centres, festivals

Com cada any i per aquestes dates del curs, torna Foroimatge, un lloc d’encontre del professorat i l’alumnat que utilitza els mitjans àudiovisuals i les noves tecnologies en la seua pràctica educativa. Aquesta és una iniciativa de l’Institut José Mª Parra d’Alzira. El departament d’audiovisuals del centre, amb una llarga trajectòria en la producció audiovisual escolar i coordinat pel professor Bernardo Arocas, s’encarrega de l’organització de l’Encontre, que reuneix al llarg de tres dies l’alumnat d’escoles i instituts perquè presenten les seues produccions àudiovisuals i vegen les produccions dels altres. Les dates per aquesta onzena edició s’acaben de fer públiques i l’encontre tindrà lloc els dies 1, 2 i 3 de juny. Tot i així tenim pendent posar-nos en contacte amb l’organització per conéixer com ha sigut el procés per realitzar la programació d’enguany, ja que comprovem que no estan centres habituals i no ens consta que s’haja portat a terme la difusió anual per participar-hi.

Dins el programa d’aquest encontre de caràcter no competitiu hi ha programada a més una reunió del professorat responsables dels projectes audiovisuals a centres educatius. És un moment força interessant per permet la posada en comú, el debat i la reflexió sobre els temes que ens ocupen. 400 colps intentarà participar-hi i transmetre-vos les impressions més actuals en aquest àmbit.

http://www.foroimatge.com/ | projeccions

One Response to “Foroimatge 2010”

1. air jordan for sale on abril 15th, 2012 10:22 am

One of the main factors is the color of the leggings. Dark colors are the most popular but is also possible to find something in a lighter color.