Entrega dels Tirant Avant Escolars

Posted on febrer 24, 2010
Filed Under cinema, festivals

Ahir vàrem assistir a la gal·la d’innauguració del festival de l’audiovisual valencià, Tirant Avant, on a més es va fer entrega dels guardons de les diferents categories dels Tirant Avant Escolars. Els premis han sigut per a:

A més, la Fundació Càtedra Soler i Godes ha entregat els seus guardons també en les dues categories, que han recaigut sobre:

Adolfo Bellido, en nom del jurat, ha expressat la grata sorpresa generada tant pel nombre d’obres presentades com per la qualitat general de les mateixes. En les dues categories han nomenat tres finalistes però no hem pogut prendre nota dels de primària. A la categoria d’instituts els finalistes han sigut: “Joan, Carla i l’autor” d’Escola Gavina (Picanya), “Díptico de la obsesión” de l’IES Blasco Ibáñez (Cullera) i el propi “Anar a l’institut. Anys 70 generació transició” de l’IES Isabel de Villena (València).

Ha sigut un acte senzill i quasi familiar. Ens ha sobtat, per nosaltres, una baixa assitència general, tenint en compte a més que bona part dels assistents eren escolars. Entenem que pot ser l’horari resulte una mica complicat però pensem que en aquest tipus d’events hauríem de fer un xicotet esforç per assistir i celebrar junts el fet d’haver pogut arribar a fins ací amb tot el que implica (hores de treball, esforços complemntaris, dificultats superades,… fer cinema). Després paga molt la pena per exemple poder veure una vegada més a l’alumnat de l’IES Faustí Barberà d’Alaquàs (Rosana, David,…) i com no la seua professora Pilar Alfonso. Amb Pilar hem pogut compartir una amena conversa junt a Adolfo Bellido, qui fou creador de Cinema Jove i gran motor durant molt de temps de l’audiovisual escolar, sobre la realització cinematogràfica a nivell escolar. Paga la pena sentir l’entusiasme dels més menuts en rebre el premi. I a més hem pogut felicitar els companys de l’IES Isabel de Villena que tant excel·lent treball estant realitzanr en diferents àmbits. De nou, enhorabona als guanyadors i a tots els participants.

10 Responses to “Entrega dels Tirant Avant Escolars”

1. Rosana on febrer 24th, 2010 8:16 pm

Jordi, quasi quasi, però no. Menció especial als de escola gavina, que no és poc.
    Va ser molt divertit veure com pasaven els emnuts, i el crit d´alegria que donaren, a pesar que ja ho sabíen. I tos amb paperets. No recorde qui va ser que em va dir ” si els xiquets anen a parlar totos, demà no arribem a classe”, però sols van parlas 4 o 5, i eren 20 crec.
    Bé, per a la próxima molta sort. i gracies per la explicació de la seqüéncia. Tot més clar :)
    Ros.

2. Pilar Alfonso on febrer 24th, 2010 9:13 pm

Em sumo a la felicitació de Rosana per a tots els premiats, i molt especialment als companys i alumnes de l’IES Sor Isabel de Villena. I a l’Escola Gavina, clar, perquè ho heu tingut molt prop, una vegada més. Tots sabem que això no és el que importa, però alegra i anima tant…

3. admin on febrer 25th, 2010 1:55 am

Pilar; quan he comentat aquest matí que quedàrem finalistes la gent ens ha felicitat. És molt bon resultat i a mi el que m’interessa més és com fer per a que la propera vegada ens trobem més persones, professorat i alumnat, que fem audioviuals a les escoles per poder xarrar com férem ahir d’aquestes coses que ens interessen. Pot ser Foroimatge? Una abraçada.

4. Francesc J. Lopez on febrer 25th, 2010 2:19 am

Felicitats a tos els premiats i a l’Escola Gavina per eixa menció que suposa quedar finalista. És un reconeixment que us mereixíeu i que, com diu Pilar, no és el més important però fa alegria.
    Seguiu tan entusiastes, que ens encomaneu les ganes de seguir fent proves amb la imatge en moviment i les noves TIC.

5. admin on febrer 25th, 2010 10:19 am

Gràcies per les teues paraules Paco. No he vist el curt de l’IES Isabel de Villena però hem consta que fan un treballs molt interessant en diferents àmbits. I bo, fer audiovisual en primària trobe que és una passada. Nosaltres hem estat a punt de fer el bot en un parell d’ocasions i no ho descartem; com sempre és una qüestió de temps. Et trobàrem a faltar però sabem que ens tornarem a trobar.
    Una forta abraçada.

6. przeprowadzki miêdzynarodowe on febrer 18th, 2012 9:35 pm

american kids are by default stupid. end of study!

7. 青汁 on abril 4th, 2012 5:23 pm

青汁

8. @Nomalox on abril 4th, 2012 5:29 pm

I Tebow @ yuor web blog! Funny !

9. fettabsaugen düsseldorf on abril 11th, 2012 2:57 pm

Die Korrekturoperation besteht aus der Entfernung von Drüsen- außerdem Speck sowie überschüssiger Haut des weiteren Straffung der Brust mit Neupositionierung des Brustwarzenhof-Komplexes.

10. http://Megavideoh.com on maig 13th, 2012 10:11 am

Hai bisogno di scaricare musica gratis?! Visita questo sito web. Cerchi musica gratis su internet?