L’aportació de LLIMA a la reflexió sobre els Tirant Avant

Posted on gener 28, 2010
Filed Under altres

LLIMA és un blog de referència necessària per a estudiants i professorat d’ESO i Batxillerat, especialment de l’àrea de Valencià: llengua i imatge. Un espai de reflexió allà on la imatge i la paraula fan lligam. A partir del darrer apunt que vàrem publicar a 400 colps on traçàvem una reflexió sobre les bases dels nous Tirant Avant Escolar, l’administrador de LLIMA, Francesc López, ha ampliat de manera molt encertada els arguments per a la reflexió. Així doncs vos convidem a, si no ho heu fet ja, passar-vos per LLIMA i enriquir-vos amb noves aportacions per al debat.

5 Responses to “L’aportació de LLIMA a la reflexió sobre els Tirant Avant”

1. Pilar Alfonso on gener 28th, 2010 11:07 am

Paco, Jordi, ja m’agradaria no estar d’acord amb vosaltres i generar una mica d’animada controvèrsia.Tanmateix, una entusiasta “bergaliana” com jo, no podia fer una altra cosa que subscriure els vostres comentaris. A més a més, m’he pres la llibertat d’enviar-li’ls (sense el vostre permís) a Mario Viché, responsable dels Tirant Escolars per tal que puga participar en el debat.
    “El millor que pot fer l’escola avui és parlar sobretot de les pel.lícules com a obres d’art i de cultura”(Alain Bergala.”La hipótesis del cine”, pàg.49).

2. Francesc J. Lopez on gener 28th, 2010 2:56 pm

Jordi, Pilar sou massa amables tots dos i 400 colps molt generosos; a LLIMA només intentem que l’espai audiovisual valencià estiga present a l’aula encara que les institucions educactives ens ho posen força difícil; tenim bons mestres a 400 colps de qui venim aprenent fa temps sempre desperts a posar-nos al dia de qualsevol novetat. També diem el que pensem sense massa embulls, creiem que és una bona manera de donar-nos a conéixer.
    Bé, parlem de s’assumpte que ens ocupa, encara que no estem d’acord amb el plantejament del Tirant Avant escolar, hem d’agrair-los que ens permeten mostrar el treball dels nostres escolars en una finestra ideal i real (fora de l’aula). Així que a participar i endavant amb els Tirant.
    Gràcies

3. admin on gener 28th, 2010 3:45 pm

I tant que recolzarem als Tirant, avui mateix els posem una imatge d’enllaç. A més valorem molt positivament el grau de normalitat que li donen a la llengua en totes les comunicacions tant escrites com a web. El que estaria molt bé és disposar de espais i moment per repensar junts aquestes qüestions que ens han fet aturar-nos i reflexionar perquè, si no les passem per alt i les abordem, en podem prendre i molt.

4. Waltraud Crippin on març 16th, 2012 1:01 pm

Some of the perfect details about the topic

5. Garnet Stealey on maig 16th, 2012 10:18 am

Some genuinely interesting info , well written and broadly speaking user pleasant.