Taller de Cova Macías a l’EACC per a alumnat de Batxillerat artístic

Posted on gener 27, 2010
Filed Under cinema, formació, video

Ens alegra poder donar a conéixer propostes que estan pensades per a l’alumnat. Atenció a aquesta la qual es dirigeix només a alumnes de batxillerat artístic. Es tracta del taller que de l’1 al 5 de febrer impartirà Cova Macías a l’EACC de Castellò. El taller té com a objectiu la lectura atenta de les imatges construïdes en el desplegament d’una sèrie d’exercicis personals en format vídeo, realitzats per cada un dels participants. La producció d’aquestes peces o esborranys de treball es generarà a partir d’una sèrie de pautes o instruccions precises, des de la revisió de determinats referents artístics, cinematogràfics o literaris, i la posada en comú de les diferents inquietuds dels participants. Així mateix es discutirà sobre el treball propi de l’artista, en especial sobre el seu darrer treball en vídeo documental, “La révolte intime” (“La revolta íntima”, París, 2009), com a punt de partida per a parlar del concepte de l’estranger, l’alteritat, la frontera i els codis de la diferència. En l’origen de cadascuna de les propostes els participants hauran de definir el seu espai d’acció, privilegiant les seues preocupacions més immediatament quotidianes i l’anàlisi de la realitat que els envolta.

Si ets alumne de batxillerat artístic, no t’ho penses. És el moment de superar certes imposicions de l’educació formal i expandir els límits de la teua formació artística i personal amb una proposta de qualitat. I ja ens contaràs l’experiència.

5 Responses to “Taller de Cova Macías a l’EACC per a alumnat de Batxillerat artístic”

1. Joan Garcés Barrera on gener 27th, 2010 2:51 pm

Està molt bé, però jo no el puc fer perquè no estic fent el batxillerat artístic :S

Una abraçada!

2. admin on gener 27th, 2010 4:14 pm

Em vaig enrecordar tot just després d’enviar-te el comentari. De totes formes, si t’interessa, podries fer una trucada i informar-te i dir que estàs interessat i si hi ha alguna possibilitat. Podria passar per exemple que no ompliren el grup d’assistència i obriren a altres alumnes interessats. Qui lo sá!

3. franchise disclosure document on febrer 15th, 2012 3:51 am

Some significant points put up here.

4. Burberry belts on febrer 17th, 2012 11:14 pm

bardzo chcialem dojsc do jakiegos klanu mysle do mnie pasuje ctf bardzo prosz? o odpowiedz

5. parkave coffee on febrer 19th, 2012 3:57 am

indian lifestyle