Mostra de treballs a l’Espai d’art fotogràfic

Posted on octubre 28, 2009
Filed Under exposicions, fotografia

El proper divendres dia 30 a les 20.00 hores, l’Espai d’art fotogràfic de València inaugurarà l’exposició en la qual es mostrarà els treballs fotogràfics realitzats pels seus alumnes al llarg del passat curs 08-09. L’acte servirà també per inaugurar el curs 2009-10 amb projeccions de fotografies tant d’alumnes de l’escola com de diferents fotògrafs. Bona ocasió doncs aquesta per conéixer un espai i unes propostes com les de l’espai d’art fotogràfic que vol ser lloc d’ensenyament i aprenentatge de la fotografia, punt de difusió i gaudi, així com espai per a la producció i l’intercanvi.
C/ Guillem Sorolla, 33 46001, València.

3 Responses to “Mostra de treballs a l’Espai d’art fotogràfic”

1. bridesmaid dresses on febrer 18th, 2012 9:33 am

One of the main factors is the color of the leggings. Dark colors are the most popular but is also possible to find something in a lighter color.

2. Megavideo on abril 16th, 2012 5:04 am

reproving unidentified mulder Hera Carmelina hunchback slid constanta croaker