96 159 05 94 — correuclickedu

39é PREMI DE NARRATIVA JUVENIL ENRIC VALOR

17/12/2019 Sandra Cuevas

El pròxim divendres 10 de gener de 2020, tindrà lloc a les 8.30 h, al Centre Cultural de Picanya, l’acte de lliurament del 39é Premi Enric Valor de literatura juvenil. Aquest premi està convocat per Edicions de Bullent i l’Ajuntament de Picanya.

A més de fer-se públic el veredicte del jurat, hi haurà les intervencions musicals de Maria Faubel i d’Escorgavina, i s’hi farà un petit recordatori a Llorenç Giménez.  Finalment, a la Sala d’Exposicions Carme Alborch podrem visitar l’exposició La Bona Salut de la Música Popular Valenciana – Fonoteca José Luis Alabarta.

Les activitats que giren al voltant del Premi de Narrativa Juvenil Enric Valor inclouen també la presentació de l’obra guanyadora de l’any anterior. Per això, l’autor d’Unes veus a l’altra part del mur, Vicent Enric Belda, visitarà els diferents centres escolars del poble, entre aquests el nostre, on vindrà el pròxim 13 de gener per parlar del seu llibre a un grup d’alumnes de 2n, 3r i 4t.