96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

38é PREMI DE NARRATIVA JUVENIL ENRIC VALOR

09/01/2019 Sandra Cuevas

El pròxim divendres 11 de gener de 2019, tindrà lloc a les 8.30 h, al Centre Cultural de Picanya, l’acte de lliurament del 38é Premi Enric Valor de narrativa juvenil. Aquest premi està convocat per Edicions de Bullent i l’Ajuntament de Picanya.

A més de fer-se públic el veredicte del jurat, hi haurà les intervencions musicals del Trio Jazz Manduche i d’Escorgavina. Finalment, a la Sala d’Exposicions Carme Alborch podrem visitar l’exposició itinerant Patrimoni Oblidat, memòria literària del CCEPC i l’Institut Ramon Muntaner, amb el suport de l’IDECO de l’Horta Sud.

Les activitats que giren al voltant del Premi de Narrativa Juvenil Enric Valor inclouen també la presentació de l’obra guanyadora de l’any anterior. Per això, l’autora de La revolta d’Adam, Lourdes Boïgues, visitarà l’IES Enric Valor, vingué el 20 de desembre a l’escola i parlà sobre el seu llibre a un grup d’alumnes de 3r i 4t.