96 159 05 94 — correuclickedu

25/10/2019 Sandra Cuevas
2n-escolagavina

Bon dia, pares i mares,

Som els xiquets i les xiquetes de 2n de primària i volem contar-vos com hem començat el curs i algunes cosetes més.

En primer lloc, us direm que estem molt contents i contentes, i que ho passem d’allò més bé. A més estem aprenent moltes coses.

Entre tots i totes hem triat un nom per a la classe i des d’ara som “les serps gegants”, perquè ja som grans.

A classe tenim una biblioteca molt bonica i molts jocs per compartir amb els companys i les companyes.

Els dijous anem a cor i gaudim cantant amb la resta de companys de l’escola. Les cançons són precioses.

Ens encanta el moment de triar encarregats: “Jo vull arruixar les plantes”, “doncs jo duré el berenar”, “molt bé, nosaltres ajudem en la cuina”.

Enguany fem uns tallers que ens agraden moltíssim, on aprenem a comptar, les lletres, paraules noves, mesures, geometria… En farem dos de nous: el de robòtica i la revista catiusca. Són fantàstics!

Ah, se’ns oblidava: us convidem a visitar el nostre hort d’hortalisses! Ja tenim enciam meravella, fulla de roure, faves…I, com no, esperem plantar-ne moltes més. Estem molt emocionats!

Us enviem un bes molt gran i una abraçada.

La classe de 2n