96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

18 d’octubre, una excursió carregada d’art!

20/10/2018 Loli Company
  • infantil18o2-escolagavina
  • infantil18o3-escolagavina
  • infantil18o4-escolagavina
  • infantil18o5-escolagavina
  • infantil18o6-escolagavina
  • infantil18o7-escolagavina
  • infantil18o9-escolagavina
  • infantil18o12-escolagavina
  • infantil18o11-escolagavina
  • infantil18o9-escolagavina

La classe dels artistes hem viscut un dia ple d’emocions. Primerament, per pujar a l’autobús, hem triat amb qui aniríem i hem compartit moments de conversa observant el paisatge que ens has sorprès amb cada descoberta. Hi ha hagut una miqueta de tot: crits quan passàvem pels túnels, foscor i emoció; música per acompanyar-nos en el trajecte; i finalment la il·lusió d’arribar on ens esperaven espais plens de reptes per assolir conquestes personals.

De camí fins al Centre Cultural del Carme, ens hem parat en cada raconet: una casa diferent, un cotxe que ens ha cridat l’atenció… Hem dit bon dia a la gent que prenia el primer cafè del matí i hem gaudit de les sorpreses que ens ha regalat l’art al carrer. “Mira mestra, un dibuix a la paret!” Hipòtesis, observacions i interpretacions en cada oportunitat d’aprenentatge que ens ha ofert l’espai.

I per fi, quan hem arribat a la nostra destinació, ens hem quedat bocabadats i bocabadades: llums, volum, fusta, espills, simetries, transparències… Hem tingut el plaer de gaudir del terra de llum on hem experimentat amb les diverses formes que possibilita. L’espai estava farcit d’espills, uns dels elements més importants en el desenvolupament dels infants en els primers anys de vida pel que fa al coneixement d’un mateix i de l’entorn.

Finalment, encara hem tingut temps per visitar el jardí autòmat, que ens ha sorprès per les dimensions, per la uniformitat cromàtica i per permetre’ns el joc d’imaginar que veritablement ens trobàvem envoltats d’animals amb moviment, llum i vida.

L’oratge ens ha acompanyat fins al moment d’anar cap a l’autobús, quan ha començat a ploure i hem tingut el plaer de gaudir de l’olor tan especial dels dies de pluja, d’aixecar les mans i de deixar caure sobre nosaltres les primeres gotes del dia. Sens dubte, una experiència per repetir!