96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

VAGA 8 DE MARÇ

06/03/2018 Sandra Cuevas

Com ja sabeu, el 8 de març hi ha convocada una vaga general per part d’alguns sindicats i organitzacions feministes, o una aturada de dues hores per part d’uns altres sindicats. En tot cas, la proposta és fer més visible la participació de les dones amb qualsevol de les dues accions, per tal de reinvidicar de manera conjunta els drets vulnerats en diversos àmbits de la vida: laboral, personal, familiar, social…

L’escola romandrà oberta de 9.00 h a 17.00 h, per a infantil i primària, i de 8.30 h a 17.00 h per a secundària; és a dir, durant l’horari obligatori que marca la normativa. I per complir amb els serveis mínims comptarem amb els companys, tant mestres i com personal d’administració i serveis, que han decidit de col·laborar amb la proposta que la vaga siga femenina. Això sí, no hi haurà servei de matiners ni d’aprénanglés, ja que són activitats extraescolars.

Des de les reunions de classe moltes mestres ja us hem explicat quina és la proposta i, fins i tot, us han dit què faran. També us demanem que comuniqueu a les tutores i els tutors si els vostres fills i filles vindran a l’escola o no el 8 de març, per tal que els qui ens encarreguem d’organitzar els serveis mínims ho fem d’allò més bé.

Dijous mateix, aquells que dugueu els vostres fills i filles a l’escola, tant d’infantil com de primària, acudiu al menjador perquè els mestres estarem allà esperant-los. Els alumnes de secundària, com que són grans, poden anar directament a l’institut i allà trobaran els mestres.