96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

Tanquem el curs16/17 (1)

19/06/2017 albert

Els mestres de secundària són de sessió d’avaluació final de primer i de segon de secundària. Al pati encara corren els alumnes de l’escola infantil. Infantil i primària tancaran demà dimarts, el curs 16/17. Secundària ho va fer divendres. Hui no fa un dia tan pesat, fa calor però es pot aguantar sense afegir gaire cosa: en obrir portes i finestres ja corre l’aire. Els mestres fan repàs de cada alumne de primer, un per un.

Mar, una de les tutores, diu: ha sigut un curs intens amb canvis valorats positivament pels alumnes. Eren el primer curs a secundària. N’hi ha reptes acadèmics de més pes. Els alumnes diuen que el curs ha passat volant i que encara tenen al cap l’intercanvi amb Mata de Jonc. Loli va enviant als tutors els fulls d’avaluació final, comencen els tutors fent un repàs general del curs, dels resultats, i expliquen hom per hom el curs de cada alumne.

Primaria i infantil acaben de venir de colònies. En fan tota la cara, d’això. Els alumnes de sisé riuen. Riuen molt.