96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

19/05/2017 Loli Company
4torientació_1617-escolagavina
4torientació_1617_2-escolagavina

Dilluns, quart d’ESO va rebre uns quants exalumnes amb la finalitat d’ajudar i d’orientar els estudiants indecisos a elegir el seu futur. Ens van explicar què havien estudiat i per què, i quant de temps feia que havien acabat l’escola. Molts s’havien decidit per la branca científica; hi havia un que havia elegit un batxillerat d’arts escèniques, que no va poder fer; i un que havia estudiat ciències socials. Després, vam començar una ronda de preguntes que feien els alumnes de quart als més experimentats. La majoria de preguntes eren sobre el canvi i si realment es notava. No vam tindre una única resposta, ja que l’única conclusió que vam treure fou que depén de la persona i del que estigues acostumat a fer. Quan vam acabar de resoldre dubtes, ens vam separar en grups segons el que volíem estudiar (cicle formatiu o batxillerat). Personalment, pense que ajuda comptar amb les experiències d’altres que fa no tant eren on nosaltres. També vam aprendre que equivocar-se no significa no tindre un altra oportunitat per fer el que més ens agrade.
Robert Escrivà, delegat de 4t d’eso