96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

Maria Llabrés ens escriu des de Mata de Jonc, Palma

01/12/2016 albert
Bon dia!Com ha començat el curs? Dic començat, però ja són quasi dos mesos des què vàrem reomplir les aules, però he de dir que se m’han passat molt ràpids, massa. Nosaltres encara estem en contacte amb els nostres amics de l’escola, però tampoc volem perdre l’amistat amb els mestres i la resta dels alumnes. La veritat és que la vida ací va bé, jo continue amb l’atletisme, amb l’anglès, ara hem incorporat l’alemany… però no és el mateix que a València. Potser és perquè jo no duc en aquesta escola tota la vida, a diferència dels altres, i de vegades encara em desperte al matí i pense: “Jo que estava la mar de bé al llit i ara toca educació física, Mario ens farà fer la prova de resistència…”
L’altre dia, per exemple, vaig recordar quart de primària, quan, cada dues setmanes, Teresa ens feia escriure un conte que havia de tractar sobre una paraula a l’atzar que triava del diccionari. Tinc un bon record d’eixes classes perquè va ser aleshores quan vaig començar a escriure. És una llàstima, perquè ací no escrivim tant com m’agradaria, mai ens fan fer cap història o cap poema. Però la veritat és que això no suposa un problema per a mi, ja que em passe moltes estones del meu temps lliure escrivint.
Pel que fa a l’atletisme, l’altre dia vaig anar a córrer a València justament, em va molt bé, ací continue entrenant molt. A l’escola tot va bé, no he tingut cap problema fins ara. El que sí que m’haguera agradat és apuntar-me al taller de teatre, o al de literatura, o  mil coses més que m’he quedat amb ganes de fer a l’escola. Aquest Nadal no podrem venir a la festa, però a la primavera espere que ens deixen venir a fer una visita…
Marta, Jaume i els meus pares estan tots molt contents amb el canvi i m’han encarregat que us envie molts records, sobre tot els menuts.

Jo, per la meua part, em compromet a escriure als mestres tant sovint com puga, per no perdre el contacte. Espere que ens vegem aviat,

Maria