96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

22/11/2017 Emi Pardo
  • neus3-escola-gavina-infantil
  • neus12-escola-gavina-infantil

Avui hem tingut una sorpresa molt especial a la classe del Circ de les Rialles. Han vingut a visitar-nos les mestres de la primera infància, aquelles persones que tant ens han fet créixer durant els primers anys de vida.

Recordar aquells primers moments ens ha omplit d’emoció i per això, les mirades, les abraçades i els besos han estat els protagonistes al llarg de la vesprada.

La visita de les mestres ha permès construir la nostra història col·lectiva, cosa que ha despertat aquelles anècdotes i experiències viscudes en aquells espais tan especials que mai no oblidarem. Compartint cada vivència hem teixit més els vincles socials i afectius com a grup.

Gràcies, mestres, pel vostre esforç i implicació. Ha estat un plaer compartir una vesprada emocionant amb cadascuna de vosaltres.