96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

Les descobertes dels nouvinguts a l’escola

23/09/2017 Emi Pardo
  • 6descobertes-escolagavina-infantil
  • 2descobertes-escolagavina-infantil
  • 3descobertes-escolagavina-infantil
  • 4descobertes-escolagavina-infantil
  • 5descobertes-escolagavina-infantil
  • descobertes-escolagavina-infantil
  • 3anys-escolagavina-infantil

Ja som la classe del CIRC! Avui el pallasso ens ha deixat un munt de pistes al pati. Emocionats, hem anat a descobrir què hi havia: uns pantalons de pallasso, un nas roig, unes sabates gegants, uns barrets acolorits, unes anelles d’equilibristes, una vareta de mag, una corda llarguíssima, malabars, disfresses, perruques, una falda de ballarina…

Així doncs, ho hem guardat tot en una bossa gegant i hem anat a la classe a treure allò que havíem descobert… Cada cop que trèiem una cosa, fèiem una endevinalla: les mestres ens en donaven les pistes i hem encertat tots els elements que hi havia dins la bossa. Quan ja ho teníem tot, hem fet hipòtesis tot pensant quina classe podríem ser… N’han sortit un calaix d’idees, però havíem d’agrupar-les d’alguna manera i sabeu què? Doncs que hem arribat a la conclusió que tot cap dins del circ. Crits, rialles i emoció pertot arreu!