96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

• filosofia-joan-escola-gavina
  • filosofia-arnau-escola-gavina
  • mural-escola-gavina-filosofia

La marieta Pepeta (coneguda com Joanina, a Catalunya i a les illes ) i els seus amics van entrat a la classe del Circ de les Rialles al mes de novembre. Des d’aleshores aquest personatge ens fa viure, sentir i raonar amb més seny. Un temps i un espai per a la paraula respectuosa, l’escolta activa, la comunicació, la imaginació, els sentiments i les emocions, les habilitats del pensament creatiu, els valors, i les actituds ètiques. Un projecte de Filosofia per a infants, Projecte Noria 3-18, pensat i creat per la filòsofa Angèlica Sátiro.

Hem volgut imaginar i crear el  jardí de marieta Pepeta amb els amics que hem anat coneixent des d’aleshores. Estem emocionades i emocionats per compartir amb vosaltres i amb la seua autora aquest mural col·lectiu, colorit i alegre que reflecteix el sentir i l’estima que senten pel personatge.