96 159 05 94 — 638 828 797 — info@escolagavina.cat — clickedu

III JORNADES DE VALORS I CONEIXEMENTS

27/03/2018 Sandra Cuevas

Dimarts 27 i dimecres 28 d’abril tindran lloc les xarrades sobre valors i els tallers del Banc Comú de Coneixements (BCC) que organitzem des de fa tres cursos a secundària. Demà tots els alumnes, organitzats en tres grups barrejats des de 1r fins a 4t, assistiran a les xarrades sobre mediació escolar, l’anàlisi i la reflexió al voltant de les lletres de les cançons de reggeaton, i sobre la situació de la dona sahrauí. Dimecres és el moment del BCC, en què un grup d’alumnes fa de mestres dels seus companys. Enguany, l’oferta de tallers és la següent: sushi, gimnàstica (parkour), jocs de taula, dansa, bàsquet, flams i granissats. Els alumnes trien cinc tallers de tots els oferts i aprenen d’allò que els expliquen els companys. De primer a quart s’han animat a conduir els tallers i els grups en aquest cas també són barrejats. Els mestres només fem de suport, ajudem si cal i fem el que ens demanen els responsables, però són ells els que guien l’activitat i expliquen tot allò que volen ensenyar als companys. Es tracta d’una manera d’aprendre i de conviure significativa, motivadora i enriquidora per a tots.